Nog één dagje...

Na weken langzaam aftellen, de laatste dingen regelen, kopen en doen zit je dan eindelijk tussen je definitieve verzameling reisspullen. In een kringetje kijk je alles nog een keertje over - hoop je dat je niets vergeet - en vraag je je nogmaals af of alles wel gaat passen in de ruimte die je hebt. Wellicht wordt het dus toch nog schrappen als de ruimte te krap blijkt. Maar goed dat we toch niet zoveel mee hoeven te nemen

Maar het komt, het komt! Morgenavond 19.10 gaat het vliegtuig van British Airways met ons erin de lucht in vanaf Amsterdam. Natuurlijk is het dan nog maar een heel kort vluchtje; slechts een voorproefje van de reis naar Singapore, maar je moet altijd beginnen bij de eerste meter!Als we morgen dan om 19.25 in Londen zijn, moeten we tot 21.15 wachten op onze volgende vlucht die naar Singapore gaat. Gelukkig is er daar een boekenwinkel die pockets verkoopt, dus wordt het daar vast makkelijk vermaken.

Zo vaak we kunnen zullen we dit bijhouden met onze dagelijkse belevenissen onder vermelding van het huidige tijdsverschil. Nog een note: Boven de site staat 'Geef Sanne en Jasper fotoruimte cadeau'. Neem echter van ons aan dat we genoeg ruimte hebben! Alle reacties zijn hartstikke welkom; we weten graag hoe het thuisfront denkt over de reis en natuurlijk hoe het jullie vergaat!

Groetjes aan allemaal!

Lariss'

Haai jullie :) Nou, IK ben heel benieuwd hoe het gaat worden! Dus nog een keer, Jasper, goed op Sanne letten en andersom natuurlijk ook :P VEEL PLEZIER! xx

mams

Behouden Vaart en ongelooflijk veel plezier!!

René, Koen en Jacqueline

Hoop dat jullie een geweldige tijd krijgen en dat alles gaat zoals jullie je het hebben voorgesteld.
Dikke Kus van ons

sandra

Maak er een onvergetelijke reis van! Alle goeds!
X Sandra

m.c.

oeps, dat is schrikken dat iedereen ook de reacties mee kan lezen. Geestelijk kan ik me er nu alvast opgaan voorbereiden. Maar... Jasper je boft! Immers alleen jij gaat op de vlucht met zo'n uitmuntende schrijfster.
Maand zes, de eerste

Elske ( jullie (schoon) zusje)

Liefste Jasper & Liefste Sanne
Nu is het zover, het is zo ver Jasper, het is zoo ver Sanne.
Ik hoop meer van jullie en iets te zien krijgen.

Veel Liefs & dikke KNUFFEL van Elske

Joyce

Heey!

Onwijs veel plezier en succes!
en geniet er van:)

xxx Joyce

Joyce

hehe die profielfoto is leuk(A)
weet nog dat het heel moeilijk was om een foto van jullie te maken en was er trots op dat t gelukt was(A)

Sanne

Haaaij!!

Heel veel plezier!! Ben benieuwd naar de verhalen en alles ;)
Enjoy it!!

xx Sanne

Linda

Ik wens jullie heel veel plezier!!! Geniet van de tijd! :-)
Goede reis!

Linda

Yvonne en Reimund

Wij wensen jullie een ontzettend fijne en interessante tijd met elkaar! Have a good time!

Yvette

Eindelijk! :D Ik ga jullie verhalen helemaal volgen, hoor! Heel veel plezier en vergeet vooral niet om voldoende foto's te maken! ;)

Dick

Heel veel plezier jullie! Wij gunnen jullie een prachtig avontuur!
Kus!!

Jeff

Wat ben ik laat met dit lezen! Leuk geschreven :) Goede reis en geniet er van!